Pagina's

donderdag, juni 05, 2008

a lovely day






































Yesterday was a lovely day Willy came for a visit to bring me the fabric for the new challenge for the Dutch bag ladies
Little gifts are the fabric’s willy made
We have to make a quilt with these fabric’s the mandala as an inspiration
I love mandalas so I love this challenge
You can add 1 colour and the colour I want was not available in my home town But I know Klazien always has the good materials a phone call an she will send it to me

And we have a new blogger Ellen is new in blogland she is also a member of the Dutch bagladies
welkom Ellen hope you let us see many wonderful quilts

http://www.spiritcloth.typepad.com/ go and look at this womans work so wonderful

There is something else I want you to see Terri and Sue have online classes looks very great
http://twocreativestudios.com/contact.htm

2 opmerkingen:

jude zei

hey, thank you for that!

Corryna zei

Wat een mooie verpakking zat er om die lapjes. Deze serie stofjes ziet er stukken beter uit dan de vorige. Toch bijzonder hoe jullie dit doen.

Leuk dat jij de site van Jude ook hebt ontdekt. Mooi werk maakt ze he! Ik vind haar werk zo'n fijne sfeer hebben. Zij heeft echt een eigen stijl ontwikkeld. Dat zie ik bij jouw werk ook. Een herkenbare stijl. Zelf ben ik nog van alles en nog wat aan het proberen en heb ik nog geen eigen gezicht. Ik vind het mooi om te zien wanneer zo'n gezicht er bij anderen wel is. Het is toch een soort handtekening van het werk. Herkenbaar van jou.

Bedankt nog voor je reactie 'Eerlijkheid'. Ik denk dat mensen er het meeste aan hebben als je eerlijk bent. Ik denk wel dat het in dat geval belangrijk is hoe je het zegt. Zo lang je daar een ander niet mee kwetst en het op een vriendelijke manier gaat heb ik daar geen moeite mee. En daarbij is het ook nog een kwestie van smaak. De één vindt dit mooi, de ander dat.

Het zou mij wel een keer leuk lijken om met jou en Sandra een standje te bemannen op een gezellige zomermarkt of zo en al onze gemaakte spullen er op te leggen. Kleurrijk en vriendelijk. Zouden mensen daar op af komen?

Corryna